další instituce resortu ŽP  

Jste zde

Domů » O CENIA

Nabídka pracovních pozic

Asistent / asistentka ředitele

Co bude Vaší pracovní náplní:

- organizování práce a koordinace činnosti sekretariátu

- organizování a vyřizování běžné administrativní agendy sekretariátu ředitele

- organizování schůzek a jednání ředitele

- rezervace zasedacích místností pro CENIA

- zajištění servisu k akcím a návštěvám ředitele

- registrování a uveřejňování smluv a objednávek

- zpracování došlé a odesílané pošty ředitele a kanceláře ředitele v elektronické spisové službě

- agenda zahraničních cest pracovníků CENIA

- vedení evidence a ukládání dokumentů (např. smlouvy, zápisy z kontrol, základní dokumenty a řídicí dokumenty CENIA)

- pořizování písemných záznamů z porad a jednání

Spolupráce nebo zastupování při zajišťování:

- servisu při jednáních a akcích CENIA

- spisové služby CENIA

- agendy autodopravy

- agendy personalistiky

Co od Vás očekáváme:

- SŠ/VŠ vzdělání

- praxe na obdobné pozici min. 2 roky

- znalost spisové agendy vč. el. spisové služby

- uživatelská úroveň práce s PC (Word, Excel, PowerPoint,…)

- samostatný, odpovědný a proaktivní přístup

- kreativní přístup k práci, zájem o sebevzdělávání, ochota učit se nové věci

- schopnost práce v týmu

- dobré vyjadřovací a komunikační schopnosti, výborný písemný projev

- prezentační schopnosti

- časová flexibilita

- středně pokročilá znalost angličtiny

Výhodou je:

zájem o problematiku životního prostředí

Nabízíme:

- plný pracovní úvazek

- nástup možný ihned

- zaměstnanecké benefity: pružná pracovní doba, 5 týdnů dovolené, stravenky

- odměňování podle zákoníku práce a podle Přílohy č. 1 k nařízení vlády č. 341/2017 Sb., osobní ohodnocení

- mimořádné mzdové ocenění za splnění plánovaných úkolů

- 3 dny zdravotního volna

- pracoviště Praha 10

Více informací o administrativních náležitostech: Tomáš Kotrč, tomas.kotrc@cenia.cz, tel: 267125333

Svůj životopis a krátký motivační dopis prosím posílejte na e-mailsekretariat@cenia.cz

 

Personalista / personalistka a administrativní/organizační specialista v sekretariátu CENIA

Co bude Vaší pracovní náplní:

- personální agenda organizace vč. zpracování personálních výkazů v rozsahu povinností příspěvkové organizace

- administrativní a organizační podpora agend (navrhování a vedení evidence dokumentů vnitřní systemizace, navrhování a vystavování platných verzí organizační struktury a ročních zpráv CENIA)

- spisová služba organizace (chod podatelny, spisovny a výpravny, poštovní služby, předarchivní péče, zpracování došlé a odesílané pošty, příprava a provádění skartace dokumentů, školení uživatelů ESS)

Spolupráce nebo zastupování při zajišťování:

- agendy asistenta / asistentky ředitele

- servisu při jednáních a akcích CENIA

- spisové služby sekretariátu CENIA

Co od Vás očekáváme:

- SŠ/VŠ vzdělání

- praxe na obdobné pozici min. 2 roky

- znalost spisové agendy vč. el. spisové služby

- uživatelská úroveň práce s PC (Word, Excel, PowerPoint,…)

- samostatný, odpovědný a proaktivní přístup

- kreativní přístup k práci, zájem o sebevzdělávání, ochota učit se nové věci

- schopnost práce v týmu

- dobré vyjadřovací a komunikační schopnosti, výborný písemný projev

- prezentační schopnosti

- časová flexibilita

- středně pokročilá znalost angličtiny

Výhodou je:

zájem o problematiku životního prostředí

Nabízíme:

- plný pracovní úvazek

- nástup možný ihned

- zaměstnanecké benefity: pružná pracovní doba, 5 týdnů dovolené, stravenky

- odměňování podle zákoníku práce a podle Přílohy č. 1 k nařízení vlády č. 341/2017 Sb., osobní ohodnocení

- mimořádné mzdové ocenění za splnění plánovaných úkolů

- 3 dny zdravotního volna

- pracoviště Praha 10

Více informací o administrativních náležitostech: Tomáš Kotrč, tomas.kotrc@cenia.cz, tel: 267125333

Svůj životopis a krátký motivační dopis prosím posílejte na e-mailsekretariat@cenia.cz


Finanční účetní

Co bude Vaší pracovní náplní:

· fakturace dodavatelských/odběratelských faktur
· práce spojená s chodem pokladny 
· práce s internetovým bankovnictvím
· administrativní podpora oddělení
· zpracování svěřené účetní agendy
 
Co od Vás očekáváme:
· SŠ/VŠ ekonomického směru
· Praxe na obdobné pozici min. 2 roky
· Samostatnost, spolehlivost, pečlivost, zodpovědnost
 
Výhodou je:
· Znalost účetního programu JASU
· Zkušenost s účtováním majetku
· Zkušenost s účetnictvím/výkaznictvím příspěvkové organizace
 
Nabízíme:
· plný pracovní úvazek
· nástup možný dle dohody
· zaměstnanecké benefity: pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, stravenky
· odměňování podle zákoníku práce a podle Přílohy č. 1 k nařízení vlády č. 341/2017 Sb., osobní ohodnocení, mimořádné odměny
· možnost spolupráce na dalších projektech CENIA a dalšího odborného růstu
· pracoviště – Praha 10
 
Svůj životopis a krátký motivační dopis prosím posílejte na e-mail: sekretariat@cenia.cz
 

 

Administrátor informačních systémů v resortu životního prostředí (junior specialista/specialistka provozu a rozvoje IS)

Co bude Vaší pracovní náplní:

  • Podpora provozu a rozvoje stávajících informačních systémů (IS) ve státní správě (uživatelská správa systému, evidence problémů a chyb, komunikace s dodavatelem, spolupráce při řešení požadavků na rozvoj IS, analýza zadání,…),
  • administrativní zajištění chodu oddělení (vedení projektové administrativy, psaní zápisů, úkolová agenda, organizace jednání…),
  • účast na projektu vývoje IS (připomínkování projektových dokumentů po formální i odborné stránce, testování, revize dokumentace,…),
  • poskytování informační podpory uživatelům systémů.

Co od Vás očekáváme:

  • VŠ vzdělání přírodovědného nebo technického směru (výhoda zaměření na životní prostředí nebo informatiku), lze i student (plný pracovní úvazek),
  • ochota učit se nové věci a agendy,
  • schopnost analytické práce,
  • uživatelská úroveň práce s PC (Word, Excel, PowerPoint,…)
  • odolnost vůči stresu,
  • dobré vyjadřovací a komunikační schopnosti, prezentační schopnosti,
  • organizační schopnosti, schopnost týmové práce,
  • samostatný, odpovědný a aktivní přístup, spolehlivost, svědomitost,
  • časová flexibilita.

Výhodou je (ale není nutné):

  • Zkušenost z IT projektu,
  • projektová certifikace,
  • uživatelská znalost systémů ISPOP, SEPNO, HNVO,
  • zkušenost z oblasti Informačních systémů veřejné správy (ISVS),
  • znalost problematiky technické ochrany životního prostředí.

Nabízíme:

  • Plný pracovní úvazek,
  • nástup možný dle dohody,
  • zaměstnanecké benefity: pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, stravenky,
  • odměňování podle zákoníku práce a podle Přílohy č. 1 k nařízení vlády č. 341/2017 Sb., osobní projektové ohodnocení,
  • zajímavou práci na projektu provozu a vývoje informačních systému ve státní správě,
  • možnost spolupráce na dalších projektech CENIA a dalšího odborného růstu,
  • pracoviště – Praha 10.

Svůj životopis a krátký motivační dopis prosím posílejte nejpozději do 15. 10. 2018 na e-mail: sekretariat@cenia.cz

Případné odborné dotazy týkající se pracovní náplně Vám zodpoví Martina Polčáková, (martina.polcakova@cenia.cz).

 


Nabídku pracovních pozic do EEA

(Evropské agentury pro životní prostředí) najdete zde.