další instituce resortu ŽP  

Jste zde

Domů

Férová ekoreklama v praxi

 

Autor:Pavel Hrubý, CENIA, česká informační agentura životního prostředí
Publikaci vydalo:CENIA, česká informační agentura životního prostředí
Datum vydání:2010
Anotace publikace:Čeští spotřebitelé jsou stále více připraveni nakupovat zboží a služby, které mají nižší dopad na životní prostředí. Mnozí výrobci, poskytovatelé služeb a reklamní průmysl si tento trend uvědomují, a proto se snaží přitáhnout zákazníky tím, že zdůrazní přínos svých výrobků či služeb pro životní prostředí. Jedním z nástrojů, používaných pro informování o environmentální kvalitě zboží a služeb, je používání vlastních environmentálních tvrzení. Proto Cenia, česká informační agentura životního prostředí vydává tuto příručku s cílem pomoci tato tvrzení využívat efektivně a důvěryhodně.